Maandag t/m vrijdag:
10.00 – 17.00 uur
Zaterdag:
09:00 – 18:00 uur
Zondag:
10:00 – 20:00 uur

Geldteruggarantie

VOORWAARDEN GELDTERUGGARANTIE

Als GOfun een geboekte pakketreis met vertrek vanaf 1 april 2021 moet annuleren, zal GOfun de (aan)betaling terugbetalen binnen twee weken nadat het rekeningnummer van de boeker bekend is bij GOfun. Er zal dus geen voucher worden uitgegeven.

Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  • GOfun annuleert de reis vanwege een oranje of rood reisadvies voor de geboekte bestemming, uitgegeven door het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken.
  • Omdat GOfun vanwege de privacy-wetgeving bij betaling meestal niet beschikt over het rekeningnummer van de hoofdboeker, zal deze de terugbetaling moeten aanvragen via Mijn GOfun en hierbij ook het rekeningnummer opgeven waarop de terugbetaling moet plaatsvinden. GOfun zal vervolgens het betaalde bedrag zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen twee weken terugstorten.

De Geldteruggarantie geldt niet:

  • Als er lokale, beperkende maatregelen gelden of worden ingevoerd zoals het dragen van mondkapjes, een avondklok of sluiting van faciliteiten buiten de accommodatie, zoals de horeca of anderszins. GOfun heeft daar immers geen invloed op.
  • Als de reis door de hoofdboeker zelf wordt geannuleerd. In dat geval gelden namelijk de reguliere annuleringskosten. Wanneer deze annuleringskosten lager zijn dan het reeds betaalde bedrag, dan wordt het restantbedrag teruggestort op uw rekening. Zijn deze annuleringskosten hoger dan het reeds betaalde bedrag, dan moet het restbedrag direct na het annuleren worden voldaan.
  • De geldteruggarantie geldt niet als de reis wordt geannuleerd of omdat (een reiziger uit) het reisgezelschap (geheel of gedeeltelijk) niet aan de geboekte reis kan/wil deelnemen wegens een COVID-19 gerelateerde reden die in de persoonlijke risicosfeer van de reiziger(s) ligt. Hieronder wordt verstaan (maar is niet beperkt tot):
    • Het ontbreken van een door de nationale/lokale autoriteit of GOfun verplicht gestelde verklaring zoals een negatieve COVID-19 PCR-test of een gezondheidsverklaring;
    • Het niet beschikken over een vaccinatie tegen COVID-19 terwijl dit verplicht wordt gesteld om deel te kunnen nemen aan de reis;
    • Een quarantaineadvies of -verplichting voorafgaand aan de reis, op de plaats van bestemming of bij terugkomst;
    • Een in- of uitreisbeperking die door een nationale of lokale autoriteit is opgelegd aan de betreffende reiziger.

FLEXIBELE OMBOEKGARANTIE

Heb jij een welverdiende vakantie geboekt? Dan kun je deze omboeken, om welke reden dan ook! We snappen heel goed dat het onzekere tijden zijn en we willen niet samen met jouw reisgezelschap op vakantie gaat als jullie je daar niet comfortabel bij voelen. Daarom biedt GOfun de mogelijkheid om jouw vakantie flexibel om te ruilen naar een andere vertrekdatum/bestemming naar keuze die op dat moment online staat. Dit kan standaard tot 6 weken voor vertrek, maar je kunt er ook voor kiezen om voor €30 per persoon extra flexibel te mogen omboeken, tot 8 dagen voor vertrek!