Contact

Heb je een vraag over de reis of kom je er na uren lang zoeken nog steeds niet uit? Neem dan contact met ons op, dit kan via de volgende kanalen:

Veelgestelde vragen

Onderaan de pagina staat een kopje ‘Belangrijke infomatie’. Onder deze reis vind je alle ins en outs over jouw vakantie.

Onze partyplanners helpen je graag bij het plannen van die onvergetelijke partyvakantie, bekijk hieronder de beschikbaarheid en op welke manieren wij te bereiken zijn!

WhatsApp

Van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur zijn wij via WhatsApp te bereiken, op 06 13 83 77 35.

Chat 

Via de live chat op de website kom je direct bij één van onze partyplanners terecht. Is de chat offline? Stuur ons een offline bericht!

Telefonisch contact

Je kunt ons 7 dagen per week bereiken op telefoonnummer: 023 75 10 610.

  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 21:00 uur
  • Zaterdag: 09:00 – 18:00 uur
  • Zondag: 10:00 – 20:00 uur

Social Media

Via Facebook en Instagram beantwoorden wij jouw vragen dagelijks tussen 09:00 en 18:00 uur.

Mail

Liever contact per mail? Dat kan! Mail je vragen naar info@gofun.nl , wij proberen op werkdagen iedereen binnen 24 uur van een antwoord te voorzien.

Groepen Geen idee naar welke bestemming jij wilt of welke accommodatie nu echt leuk is? Mail het aantal personen, je budget, de gewenste vertrekperiode en naar welke bestemming je absoluut niet wilt naar info@gofun.nl. Onze partyplanners helpen je bij het regelen van die onvergetelijke vakantie. Wij streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Tijdens de reis

Voor al je vragen, opmerkingen en klachten gedurende je reis dien je contact op te nemen met de reisleiding. Zij zijn tijdens jouw reis het aanspreekpunt, telefoonnummers worden aan het begin van de reis uitgedeeld.

Klacht indienen

Na de vakantie kan er schriftelijk een klacht bij ons worden ingediend. Een klacht kan tot 2 maanden na terugkomst worden ingediend. Klachten die later binnenkomen worden niet in behandeling genomen. Dit dient te allen tijde te bestaan uit een reserveringsnummer, begeleidende brief en een klachtenformulier. De klacht kan worden gemaild naar klantenservice@gofun.nl. Wij zullen de klacht binnen drie weken afhandelen.

Klachten welke niet ter plaatse zijn gemeld zullen wij niet in behandeling nemen.

Adresgegevens

    GOfun
    Postbus 349

1170 AH Badhoevedorp

Betalingsgegevens

Nederland

    • Bankgegevens: 03.12.97.16.21
      ABN AMRO Bank: NL 64 ABNA 0427 1155 31
      BIC/SWIFT: ABANL2A