Contact

Voor vertrek

Bij GOfun vinden we het belangrijk dat jij je op vakantie alleen druk hoeft te maken over je kleurtje en/of je drankje wel koud genoeg is. Daarom helpen we je graag om goed voorbereid op reis te gaan zodat jij ultiem kan genieten! Je kan dan ook met al je vragen bij ons terecht:

Even snel wat checken? Stuur ons dan een Whatsapp bericht op 06 13 83 77 15. Op maandag tot en met vrijdag beantwoorden we dan zo snel mogelijk je vraag.

Geen telefoon bij de hand? Chat dan via de live chat met een van onze partyplanners! Zijn onze partyplanners even offline? Stuur dan een offline bericht… Ze komen vanzelf weer terug!

De postduif hebben we recent afgeschaft, maar een ouderwets telefoonnummer hebben we uiteraard wel nog gewoon voor als je wat met ons wil bespreken. Je kan ons bellen op: 023 75 10 610.

  • Dit kan op de volgende tijden:
  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 21:00 uur
  • Zaterdag: 09:00 – 18:00 uur
  • Zondag: 10:00 – 20:00 uur

Tijdens de feestdagen hanteren wij de volgende openingstijden:

  • Woensdag 5 december: 09:00-17:00 uur
  • Maandag 24 december: 09:00-17:00 uur
  • Dinsdag 25 december: 10:00-18:00 uur
  • Woensdag 26 december: 10:00-17:00 uur
  • Maandag 31 december: 09:00-17:00 uur
  • Dinsdag 1 januari: Gesloten

Ook op social media kan je al je vragen stellen. Wij zijn actief op Facebook (@gofunpartyvakanties) en Instagram (@gofun.nl).

Natuurlijk kan je ook een e-mail sturen naar info@gofun.nl. Wij proberen je vraag dan binnen 24 uur te beantwoorden.

Tijdens je reis

We doen er alles aan om te zorgen dat jouw vakantie met GOfun een zorgeloze en onvergetelijke vakantie wordt. Daarom zijn we er natuurlijk ook tijdens jouw vakantie voor al je vragen en opmerkingen. Je kan hiermee terecht bij je reisleiding: zij geven jullie hun contactinformatie bij ontvangst en zijn 24/7 te bereiken. Deze contactinformatie is ook nog te vinden in het GOfun-informatiebord bij de receptie van je accommodatie.

Mocht er nou toch iets gebeuren tijdens je vakantie waar je reisleiding je niet mee heeft kunnen helpen, dan kan je een schriftelijke klacht indienen bij ons op kantoor. Schriftelijke klachten kunnen tot twee maanden na je laatste reisdag worden ingediend, klachten die later binnenkomen kunnen we helaas niet meer behandelen. Een schriftelijke klacht bestaat uit het volgende: je reserveringsnummer, een begeleidende brief en een klachtenformulier. Mail dit alles naar klantenservice@gofun.nl en wij gaan er mee aan de slag en nemen verder contact met je op.

* Probeer ten alle tijden eerst een oplossing te vinden met je reisleiding op bestemming. Zij zullen er alles aan doen om je vakantie zo snel mogelijk weer care-free te maken. Onthoudt dat klachten die niet zijn gemeld tijdens je verblijf, niet achteraf in behandeling worden genomen door ons kantoor.

Adresgegevens

GOfun

Postbus 349

1170 AH Badhoevedorp

Nederland

Betalingsgegevens

Bankgegevens: 03.12.97.16.21

ABN AMRO Bank: NL 64 ABNA 0427 1155 31

BIC/SWIFT: ABANL2A