Laagste prijsgarantie

Indien je jouw reis bij een concurrent tegenkomt voor een lagere prijs, dan krijg je van ons het verschil retour én een bonus van 20 euro! Deze garantie heb je wanneer het gaat om een volledig verzorgde vakantie, ook wel een pakketreis genoemd. Een zelf samengestelde vakantie, losse tickets of een hotel-only komen hier niet voor in aanmerking.

Voorwaarden voor de laagste prijs garantie zijn als volgt:

    De reis dient inhoudelijk precies hetzelfde te zijn. Dit wil zeggen dat de vliegreis hetzelfde is. Je vliegt vanaf dezelfde luchthaven met dezelfde luchtvaartmaatschappij op dezelfde datum. Verder gaat het om hetzelfde kamertype met dezelfde boekingsvoorwaarden. Als je bijvoorbeeld bij ons een 4-sterren all inclusive reis hebt geboekt, moet dit ook van toepassing zijn op de andere reis.
    De prijs van de reis die je elders ziet moet de normale basis- of brochureprijs zijn en dient beschikbaar/boekbaar te zijn. Speciale aanbiedingen worden bij de beoordeling of de garantie van toepassing is, niet in aanmerking genomen.
    De laagste prijsgarantie is eenmalig toepasbaar per boeking en kan tot 5 werkdagen na het maken van de boeking worden ingediend.
    Zodra een aanvraag akkoord is, is de boeking definitief. Men kan na een akkoord van de laagste prijsgarantie geen optie meer verkrijgen voor deze reservering.
    De laagste prijsgarantie is niet geldig in combinatie met andere kortingen.

Indien de betreffende reis aan bovenstaande voorwaarden voldoet en je de reis via de website www.gofun.nl gemaakt hebt. Dien je ons te berichten over de laagsteprijsgarantie. Je kunt je aanvraag indienen via info@gofun.nl. Dit kun je doen tot uiterlijk 5 dagen na het maken van de boeking. Vermeld hierbij ook direct om welke website het gaat met een bijbehorend screenshot. Indien de aanvraag buiten de 5 dagen binnenkomt kunnen wij deze niet in behandeling nemen.